Komunikaty
Szanowni Studenci i Uczestnicy innych form kształcenia
Mając na uwadze bezpieczeństwo Państwa kont studenckich oraz danych na nich zgromadzonych prosimy o sprawdzenie do 27.11.2023 r, czy mają Państwo skonfigurowany alternatywny adres e-mail lub nr telefonu według
INSTRUKCJI.
Alternatywny sposób logowania będzie niezbędny do samodzielnego zresetowania hasła podczas prowadzenia prac przez Administratorów O365.
Po 27.11.2023 r. podczas logowania mogą otrzymać Państwo komunikat o błędnym koncie lub haśle. W takim wypadku należy kliknąć link „zresetuj je teraz” i postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.
W razie jakichkolwiek problemów służymy pomocą tel: 22 56 27 776, 22 56 17 566 lub email: pomoc@apoz.edu.pl
Dział IT
Szanowni Państwo,
zapraszamy do udziału w badaniu ankietowym dotyczącym zachowań etycznych i uczciwości w Państwa uczelni.Projekt "VEGA 1/0836/21 OPRACOWANIE ZRÓWNOWAŻONEGO MODELU ZARZĄDZANIA ETYKĄ I UCZCIWOŚCIĄ INSTYTUCJI W DZIEDZINIE BADAŃ NAUKOWYCH NA PODSTAWIE PORÓWNANIA MIĘDZYNARODOWEGO ORAZ USTANOWIENIA SYSTEMU OKREŚLANIA ATRYBUTÓW DLA JEGO SKUTECZNEGO WDRAŻANIA I FUNKCJONOWANIA" jest realizowany we współpracy z Ministerstwem Edukacji, Nauki, Badań i Sportu Republiki Słowackiej (https: //www. minedu.sk/about-the-ministry/) oraz grupą roboczą ds. utworzenia Krajowej Komisji Etyki RI4SK PS.
Ankieta
Studenci wnoszą wszelkie opłaty związane z procesem kształcenia na indywidualne numery kont > do sprawdzenia w
USOSweb/DLA STUDENTÓW/Płatności/konta bankowe uczelni
UWAGA! Zmiana domeny z sgsp.edu.pl na apoz.edu.pl, w związku z czym nowe adresy mają formę nr indeksu@student.apoz.edu.pl/ jkowalski@apoz.edu.pl (pierwsza litera imienia i nazwisko).
DYPLOMANCI 2024, moduł USOS obsługujący proces dyplomowania ->
informacje o egzaminach dyplomowych 2024 wkrótce w APD
Szanowni Studenci, uprzejmie prosimy o przestrzeganie poniższych godzin
dzień | godziny przyjęć studentów
|
---|
poniedziałek | 8:00 – 11:00 |
wtorek | 11:00 – 14:00 |
środa | praca własna dziekanatu |
czwartek | 11:00 – 14:00 |
piątek | 7:45 – 10:00 oraz 13:30 – 15:00 |
sobota | 7:45 – 13:00 (tylko w dni zjazdów) |
Wnioski o stypendium socjalne, stypendium dla osób niepełnosprawnych oraz zapomogę na rok akademicki 2023/2024 należy wypełniać w USOSweb ->
Szczegółowe informacje.
Uwaga – studencka mlegitymacja (MLS) – do zamówienia przez USOSweb!
Zamówienie, przedłużenie ważności oraz unieważnienie mLegitymacji nie wymagają kontaktu z dziekanatem.
Mobilna legitymacja studencka jest odpowiednikiem/uzupełnieniem plastikowej ELS, lecz nadal jest obowiązek posiadania tradycyjnego dokumentu.
W przypadku wymiany telefonu STUDENT unieważnia dotychczasową mLegitymację w USOSweb, zleca wydanie nowej, następnie dodaje do mObywatela w nowym telefonie.